Intervenții On-Site

Prin serviciul "Intervenții IT On-Site", beneficiezi de intervenții IT rapide la sediul companiei tale pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate de la distanţă, astfel încât întreruperile de activitate sa fie reduse la minimum, iar productivitatea angajaților sa nu fie afectată. Serviciul oferă clienților acces nelimitat la resursele unei întregi echipe de specialiști IT, iar orice incident IT On-Site va fi remediat în cel mai scurt timp.

Cu ajutorul administratorilor de sistem din teren, intervenim în cel mai scurt timp în Timișoara și oferim acoperire zonală pentru clienții noștri cu multiple filiale. Indiferent de complexitatea riscurilor IT care apar, prin intervențiile în timp garantat eviți pierderile financiare cauzate de nerezolvarea în timp util a acestora și asiguri continuitatea operațiunilor zilnice pentru afacerea ta.

Modalitatea de livrare a serviciului IT este controlata cu ajutorul aplicațiilor de suport IT. Cererile de suport sunt înregistrate și raportate prin intermediul unui sistem de ticketing online, care comunica pe telefon cu specialiștii din teren și cu echipa de suport de la birou. O echipa de specialiști dedicată, cu multiple certificări, deține expertiza și experiența necesare pentru ca infrastructura IT și utilizatorii din compania ta sa beneficieze de suportul IT de care au nevoie.

Serviciile IT pentru intervenţiile On-Site acopera o paletă largă de cereri IT:
- suport punctual pentru utilizatori şi staţii de lucru
- nefuncţionarea sistemelor critice
- dispozitive mobile
- erori ale sistemelor de operare
- conexiunea la internet, antivirus etc.

BENEFICIILE CLIENTILOR:
- Intervenţii nelimitate la sediul clientului
- Rezolvări rapide şi suport proactiv pentru activităţile zilnice
- Timp de rezolvare foarte scurt
- Competente extinse si solutii IT de la specialisti certificati
- Activitate neintrerupta si productivitate crescuta in companie